سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همیار وردپرس فارسی

افزونه Wp Rocket افزایش سرعت سایت وردپرس

که فقط فایل داخلش هست و عنوان و توضیحات و متن خاصی نمیشه براش نوشت برای همین صفحه خالیه و یک دکمه دانلود داره فقط. افزونه وردپرس راکت یک افزونه ای است که به صورت متن باز کد نویسی شده است که طراحان وب بتوانند با کمترین دانش کد نویسی این افزونه را ویرایش یا حتی توسعه بدهند. پس از انجام تنظیمات گزینه ذخیره یا save changes را انتخاب کنید و اگر تغییراتی در وب سایتتان ایجاد شد گزینه ها غیر فعال کنید. به زودی آموزش ایجاد CDN با استفاده از ClouFlare را برای شما قرار خواهیم داد. در صورتی که Preload bot را در حالت اتوماتیک افزونه Wp Rocket قرار دهید این کار برای شما به صورت خودکار انجام میشود. CDN یا شبکه تحویل محتوا، عبارت هست از مجموعه سرور هایی که در نقاط مختلف جهان قرار گرفته و اطلاعات سایت ها در آن ها قرار می گیرد. اگر سایت شما از cdn استفاده میکند،میتوانید مشخص کنید چه اطلاعاتی از وبسایتتان خوانده شود و چه اطلاعاتی از سرور شما به صورت مستقیم دریافت شود.

 

کوکی های کش را هرگز ذخیره نکنید: شناسه های کامل یا جزئی کوکی ها را مشخص کنید ، اگر در مرورگر بازدید کننده تنظیم شوند ، نباید از ذخیره شدن یک صفحه جلوگیری کنید. با استفاده از این گزینه می توانید باعث می شود فایل های سی اس اس تحت شرایطی در قسمتی ذخیره شوند. افزونه WP Rocket باعث می شود وردپرس همه اینها را دور بزند. با یکی از قدرتمندترین افزونه های افزایش سرعت وبسایت با شما عزیزان هستیم افزونه ای ویژه و حرفه ای وردپرس که برای همه وبسایتها ( در همه کاربری ها) مورد نیاز است.

 

Minify CSS files (کاهش سایز فایلهای CSS):مینیفای کردن فایل ها باعث میشود تا اندازه آنها کاهش پیدا کند و تمامی کامنت ها و فضاها از بین میرود و در نتیجه سرعت لود صفحه افزایش میابد. اگر شما یک طراحی سایت وردپرس انجام داده اید و اکنون به دنبال افزایش سرعت وب سایت خود هستید حتما در ادامه این مطلب همراه ما باشید،این مطلب مخصوص شماست و به شما کمک میکنیم تا با فعال سازی افزونه wprocket بتوانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید. Remove query strings (حذف رشتههای کوئری):با فعال کردن این گزینه رشته های کوری مربوط به ورژن افزونه Wp Rocket فایل ها حذف میشوند و باعث افزایش سرعت میشوند. هم اکنون می توانید از لینک زیر نسخه اورجینال، حرفه ای و فارسی سازی شده این افزونه افزایش سرعت وردپرس را دانلود کنید. پیشنهاد میکنیم اگر سایت شما مدام در حال بروزرسانی نیست مقدار آن را افزایش دهید ولی نه به مقدار های خیلی زیاد 24 ساعت میتواند گزینه مناسبی باشد.

 

ولی اگر از افزونه دیگری استفاده میکنید نیازی نیست تا افزونه پیشنهاد شده را نصب کنید. اگر کاربران زیادی به طور همزمان از وب سایت شما بازدید کنند این امر سرعت وب سایت شما را کم می کند. این کار موجب میشود زمان مورد نیاز برای لود مجدد سایت کاهش بسیار زیادی داشته باشد. یکی از دلایل استفاده از کش (cashe) کوتاه کردن عملیات اجراست،به دلیل اینکه سایت شما تا زمانی که باز شود عملیات و پردازش های زیادی صورت میگیرد این کار افزونه Wp Rocket کوتاه کردن آن عملیات کمک میکند. به همین دلیل در وحله اول که کاربر وارد وبسایت شما میشود اطلاعات کمتری برای لود وجود خواهد داشت. پیش بارگذاری کش به دلیل اینکه عملیات خزیدن در وبسایت شما را شبیه سازی میکند باعث میشود که رتبه شما در موتورهای جستجو به طرز قابل توجهی بهبود یابد . از این بخش میتوانید عملکرد کش مرورگراتان را برای ابزارهایی که استفاده میکنید بهبود ببخشید و البته نیازی به فعال سازی آن نیست.

 

فایل فشرده ی zip مثلا 10MB حجم دارد و وقتی آن را اکسترکت میکنید 50MB حجم دارد. کامنت های موجود در کد های css رو پاک کنید تا حجم فایل css کم شود. کسی هست قالب ملواز رو کامل ریپ بزنه و مشکلی نداشته باشه مثل خودش؟ تمام قالب ها دارای بسته نصبی خودکار هستند که دقیقا سایتی مشابه دمو برای شما ایجاد می کند. اگر نحوه کار با پلاگین WP Rocket رو بلد نیستسن اموزش های پارسی خوبی به صورت ویدیویی و در قالب پست هایاموزشی منتشر شده که شما با یک سرچ ساده در گوگل می تونید به این مطالب دسترسی پیدا کنید. این صفحه رو باید نوفالو کرد یا خیر ؟ برای ورود به تنظیمات این افزونه و کانفیگ آن باید از طریق پیشخوان به تب تنظیمات رفته و Wp Rocket رو انتخاب کنید. پول این کار رو داری؟ افزونه WP Rocket رو میشه محبوب ترین افزونه غیر رایگان (پرمیوم) فعال سازی کش در وردپرس دونست .

 

Optimize CSS delivery (بهینه سازی نمایش CSS):با فعال کرد این بخش ابتدا صفحه وب باز میشود سپس استایل های css اعمال میشود البته ممکن است باعث به هم ریختگی سایت شما شود پس پیشنهاد میکنیم این گزینه را فعال نکنید. یکبار نو فالو کردم همش از گوگل وب مستر آلارم میداد که این نوفالوئه . با انتخاب کردن تیک این گزینه و تعیین دوره زمانی، خواهید توانست مشخص کنید که هر چند وقت یکبار عملیات بهینه سازی دیتابیس به صورت خودکار انجام بشود. نکته مورد توجه: حتما قبل از هر پاکسازی از دیتابیس خود بک آپ تهیه کنید. این افزونه با الگوریتمهای خاص خود میتواند سرعت سایت شما را مقدار قابل قبولی بالا ببرد اما نباید از آن انتظار معجزه داشت! افزونه WP Rocket یکی از بهترین افزونه ها در زمینه افزایش سرعت سایت برای وردپرس است . افزونه راکت wp rocket یا افزونه موشک وردپرس یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت و بهینه سازی وبسایت است که با داشتن سیستم cash مناسب و توانایی minify کردن فایل های جاوااسکریپت و css می تواند وبسایت وردپرسی را تا حد مناسبی بهینه کند.

 

بروز برخی از موارد باعث مشکل کندی سرعت پیش بارگیری صفحه و یا لود نشدن آن میشود. بخش( lazy load): این تنظیمات به حالتی گفته میشود که زمانی که کاربر سایت شما را باز میکند با اسکرول کردن پیج صفحه شما لود میشود و در واقع تمامی صفحه به یباره باز نمیشود و فعال سازی این بخش باعث میشود تا سرعت سایت شما بسیار پیشرفت داشته باشد. با کمک افزونه Wp Rocket می توانید کش هایی را برای بالا رفتن سرعت بارگذاری صفحات، بهبود موتورهای جستجو و بهبود گفتگوهای داخل سایت ایجاد کنید. افزونه موشک وردپرس با ایجاد کش صفحات و تصاویر باعث میشود که محتوا در حافظه کش ذخیره شود و مجددا برای کاربر بارگذاری نشود.

منبع:

https://wp-rocket.me

https://wpbaran.ir/wp-rocket/